פדיקור פרא-רפואי

ראשי פדיקור פרא-רפואי

פדיקור, או כפי שאני קוראת לזה – בריאות כף הרגל, הינה שיטת טיפול המיועדת לאנשים אשר סובלים מבעיות בכף הרגל והציפורניים. אך קודם כל, הקדמה זריזה – מקצוע הפדיקור קיים עוד מלפני 4,000 שנים ומי שבמקור זכה לטיפול וטיפוח הרגליים היו אנשי מלוכה ואצולה אשר קיבלו טיפול מידיי מטפלים “פשוטי עם” אך עם ידע רב בנושא. עוד לפני כן, לאדם הקדמון היו שכבות הגנה (שכבות עור) בכפות הרגליים, שלאורך השנים אנחנו “הרסנו אותם במו ידינו” על ידי גירוד שכבות ההגנה שהתקשו ומריחת חומרים ממיסי עור פעילים אשר חשפו את כף הרגל לחיידקים ומחלות עור נוספות. מאז הטכנולוגיה התקדמה פלאים והגישה לעולם הפדיקור השתפרה יחדיו. 

טיפולי בריאות כף הרגל מתעסקים ברגליים הנושאות את גופנו ולכן הידע הנדרש לאבחון נכון והתאמת טיפול פדיקור חייב להיות מקצועי, אמין ואחרי הכשרה נכונה (למשל במרפאת סכרת, מרפאת עור, בית חולים או מורה שעבר הכשרה בבית חולים ועבר סטאז ע”י רופאים). 

הטיפול עצמו מיועד לכולם, במיוחד לאנשים הסובלים ממחלות רקע כאלה ואחרות. לדוגמא אנשים הסובלים ממחלת הסכרת סובלים במיוחד מחסימות בוורידים או בעורקים ולכן יש להם בעיה תחושתית. דבר זה מוביל אותם להיפצע ולא להרגיש את המקום הפצוע – בעיה נפוצה בכפות הרגליים. טיפול קבוע בפדיקור יעזור למנוע פציעות, זיהומים, נמקים ועוד…

למשל סדקים ויובש בכף הרגל הרבה פעמים נגרמים כתוצאה מהסרה של שכבת ההגנה בצורה לא נכונה – וטיפול פדיקור יכול להוביל לשיקום ולהחלמה מלאה של בעיות אלו. עוד דוגמא היא אנשים הסובלים מדלקות פרקים שונות (גאוט, שגרונית, ניוונית) או אנשים אשר מפתחים יותר יבלות (לחץ, שורש) בכפות הרגליים ולכן צריכים טיפול משקם עקבי בכפות רגליהם. בנוסף אנשים הנוטלים תרופות באופן קבוע (נוגדי קרישה, מדללי דם, ביולוגי, קורטיזון ועוד) מובילים את המערכת החיסונית שלהם לתפקוד נמוך ועל כן אופן הטיפול מחייב ידע על מחלות אלו ודרכי טיפול מתאימות

 

למי הטיפול לא מתאים?

לאנשים המקבלים טיפולי כימותרפיה, הקרנות ודיאליזה. טיפול בזמן מצבים אלה עלול לגרום להידרדרות המחלה עקב מערכת חיסונית חלשה וחשיפת המטופל לזיהומים העלולים לפגוע במערכת החיסונית ולפגיעה רב מערכתית. חשוב לדעת לפני שמגיעים לטיפול פדיקור ולציין זאת במידת הצורך. במקום מתקיים ניקוי סטרילי, חיטוי, עיקור בחום של כלי העבודה ושימוש בנוזל מרווסייד התורם לחיטוי מקסימלי. 

חשוב לדעת – אצלי בקליניקה משתמשים במכונת שיוף, לא בסכין. אני מאמינה שזאת טכניקה יותר בריאה היכולה להוביל לריפוי מהיר יותר. עובדה קטנה ומעניינת:

פירוק המילה “פדיקיור” נוצר משילוב המילים.
פדי – גדול.
קיור – ריפוי.

לעוד מידע וקביעת תור, מוזמנים ליצור קשר במספר הטלפון – או למלא את הטופס בתחתית הדף – 

איך נראה התהליך איתנו?

מקבלים ייעוץ
חינם

שלב 1

מגיעים לקליניקה לאיפיון והתאמה אישית

שלב 2

מגדירים ציפיות
ודרכי טיפול

שלב 3

מתחילים את תהליך
הטיפול

שלב 4

נקודות בידול

icon-checkbox
רצון אמיתי מכל הלב
לטפל ולעזור

מגוון רחב של טיפולים מקצועיים

item-clock
30+ שנות ניסיון
בפדיקור פרא-רפואי

לטיפול מקצועי, אמיתי ואכפתי

icon-idea
זמינות מיידית
במידת הצורך

ומעקב לאחר הטיפול לצורך התעדכנות

icon-return
אלפי לקוחות
מרוצים

אשר חזרו שוב ושוב לקבלת טיפול

    רוצים לשמוע עוד?

    מוזמנים להתקשר!

    הדבר החשוב ביותר בתקשורת בין-אישית הוא כנות ותיאום ציפיות
    צרו עוד היום קשר וביחד נציב מטרות לתהליך שלכם

    ניסיון והתמחות בעבודה בבית חולים כפדיקוריסטית רפואית
    1  שנות
    לקוחות חוזרים ומרוצים שליוויתי לאורך השנים
    1 +
    לימוד, עם אלפי תלמידים ותלמידות מרחבי הארץ
    יותר מ- 1  שנות
    ניסיון בטיפולי רפלקסולוגיה
    מעל  1  שנות

    שאלות ותשובות

    החל מילדים ונוער עד למבוגרים הסובלים מבעיות בריאות כף הרגל (ציפורן חודרנית, סדקים, יובש, פטרת ועוד)

    במרבית הפעמים בסוף כל טיפול תרגישו הקלה ושיפור.
    מומלץ במקרים מסוימים כגון ציפורן חודרנית וסדקים להגיע לטיפול שיקום אחת לשבוע ובדרך-כלל טיפול פדיקור נעשה אחת לשלושה שבועות עד חודש על מנת לשמור על בריאות כף הרגל. גם אם השיפור בהתחלה אינו ניכר, מומלץ להמשיך ולהתמיד בטיפולים על מנת לאבחן ולטפל לפי אופיה הפרטני של הבעיה.

    לאחר הטיפול תרגישו הקלה רבה עד כדי פתרון הבעיה.

    מה מטופלים אומרים עליי?​

    תודה על תקופה נפלאה

    "תודה על המקצועיות וההשקעה תודה על תשומת הלב והיחס החם תודה שהיית ושאת עדיין שם לכל שאלה   למדתי ממך הרבה מעבר לפדיקור תודה שזכיתי ללמוד איתך את מדהימה!   אוהבת המון, מעריכה ומוקירה"

    שיר בריוטי

    מקצועית מאד בתחום שלה

    "אני מכירה את דקלה מעל ל-20 שנה הן בפן האישי והן בפן המקצועי. דקלה הינה קודם כל בן אדם אמפטי, רגיש לזולת, אישיות נעימה וקשובה, מקצועית מאד בתחום שלה אם זה בעיסוי משולב באבנים חמות ובתחום הפדיקור היא מומחית " על" עם נסיון של עשרים שנה בפתרון בעיות הקשורות לפדיקור כמו יבלות, פטריות ,ציפורן חודרניות וכו'.. אני באופן אישי מטופלת אצלה מעל ל-20 שנה ולא מוכנה להחליף אותה ממליצה בחום על דקלה כאשת מקצוע מעולה"

    אלזה אורבך

    תוצאה מושלמת בכל פעם מחדש

    "דקלה פדיקוריסטית רפואית מקצועית בעלת ידי זהב,סבלנית,קשובה,אנושית וזמינה בכל עת לכל שאלה.אני ואמא שלי,מכירות את דקלה האהובה שנים.אמא שלי סובלת מבעיה רפואית ברגל ודקלה בעלת וותק בידע וניסיון של שנים,היחידה שתמיד עוזרת ומטפלת בבעיה. היינו אצל לא מעט פדיקוריסטיות,שגרמו לנזקים תוך כדי הטיפול ומבורך הרגע,בו הכרנו,פגשנו וטופלנו אצל האחת והיחידה דקלה. אישה מלאכית ומדהימה,אלופה ! אין מילים להודות לך .כן ירבו כמוך ❤️"

    נינה ומרים ק.